איך עושים ילדים – הסתכלות קלילה על נושא רציני

"איך עושים ילדים " ?… זוהי אחת מהשאלות הצפויות שהכי מטרידות אותנו, כהורים. היום שבו ילדינו האהוב ירים את עיניו הנבונות וישאל "אמא,אבא, איך עושים ילדים "?

 זהו השלב שבו אנו ההורים מסמיקים, מכחכחים בגרון, מנסים להציע בילוי של חודש בדרום קוריאה כולל סיור מודרך במנהרות אל הצפון (אולי נשאיר אותו/אותה שם?!?)

ואז מבינים שהשאלה הזאת לא תרד מסדר יומו של היורש.

לחץ חברתי יוודא שהוא ימשיך להתעניין (אבא של יותם אמר שילדים באים לעולם במשלוח של fedex וקונים אותם בסין – נכון שהוא מצחיק…) ואנו ההורים מוצאים את עצמנו נדרשים לספק הסבר.

אל תבינו לא נכון, חינוך מיני הוא חשוב ומועיל, אבל אין כל צורך להתחיל אותו בגיל 6… (גם על זה כבר שמעתי).

את התשובה לשאלת ה" איך עושים ילדים " ניתן לקשור לגיל השואל. ברור שאין דין שנתיים כבן 8 כבן 15….

  • " איך עושים ילדים " גרסאת הפנטזיה

כן, כן. חסידות, עננים וחיתולים מהווים את לב ליבו של הסבר זה.
גרסא זו מתאימה לילדים קטנים, כאלו של יכבידו בשאלות וברצון לחקור. הסבר ממצה, פשטני וכזה שמספק את הילד לזמן מה.

לפי האגדה, קיים בית חרושת לתינוקים בשמיים, בין העננים. בכל פעם שתינוק מוכן, מגיע שליח בדמותה של חסידה לבנת כנפיים. התינוק נעטף בחיתול והחסידה נושאת את התינוק למפתן ביתו החדש או במקרים של חסידה מפנקת, ישירות לעריסה שבחדר.

קל, נקי, מהיר וללא סיבוכים מיותרים – שוב בהנחה שאתם בני שנתיים עד שלוש וסתירות מהותיות (אמא את כל כך שמנה…. מי הכניס אותו לשם?) לא מטרידות אתכם.

  • " איך עושים ילדים " הגרסא המרוככת

טוב אז ככה,
אמא אוהבת את אבא נכון? וכשאוהבים עושים דברים ביחד נכון? גרים באותו בית, מבשלים א אותו האוכל (כן חמודי גם רבים ביחד).

אז אמא ואבא הלכו לישון במיטה חיבקו וליטפו והתנשקו (עכשיו תור הילד – "…איכססס…..") ואחרי תשעה חודשים קיבלנו מנה נפלאה בדמותך. ילד מקסים ששואל שאלות חשובות.

איך זה קרה אתה שואל? תהליכים כימיים מורכבים שתבין כשתהיה גדול.
"אמא…. אז מעכשיו כשאת תשני איתי במיטה אני אהיה בהריון???"

  • " איך עושים ילדים " גרסת האקסטרים

אבא ואמא הזדיינו כמו שפנים , לא נזהרו ואחרי תשעה חודשים אתה יצאת. מרוצה יא בנדיט? לך חזרה לחדר לפני שאני קורא לאלטע זאכן שייקח אותך…יאללה לך. כוס אמק, איזה שאלות מביא לי על הבוקר…

  • " איך עושים ילדים " האמת? פשוטה הרבה יותר

ילדים עושים כשגבר ואישה מקיימים יחסי מין.
במצב טבעי – הגבר מחדיר את אבר מינו (הפין) כשהוא במצב זקור, לאיבר מינה של האשה (הפות). החיכוך שנוצר מאקט זה מגרה את הגבר והאשה.

אצל האישה הפות מפריש נוזלים ובכך מאפשר חדירה יותר קלה. במקביל, תנועות הלוך וחזור של אבר המין הגברי גורמות לגירוי הגבר ולבסוף לפליטת תאי זרע המכילים את המטען הגנטי הגברי, לכיוון הביצית הנשית, המכילה את המטען הגנטי הנשי. פעולה זו נקראת אורגזמה וניתן לחוות אותה אצל גברים (בדמות פליטת תאי הזרע) ואצל נשים (כהתכווצויות של שרירי הפות על ידי גירוי הדגדגן).
הזרע "שוחה" לכיוון הביצית, זרעון אחד מפרה אותה וככה מתחיל התהליך הקרוי הריון שבסופו נולד ילד/ילדה.

חשוב לדעת שלא כל אקט מיני מסתיים בהריון (תלוי במחזור הביוץ החודשי הנשי בעיקר) ובכל מקרה, באם לא מעוניינים להסתכן, כדאי להעזר בשלל אמצעי המניעה הקיימים בשוק כגון קונדומים (לגברים) ,גלולות (לנשים) ועוד או לחליפוין תכנון ימים בטוחים עפ"י המחזור הנשי.

כיום, כדי לאפשר לזוגות חד מיניים להוליד ילדים, ניתן לבצע הפריית מבחנה או פונדקאות אולם העקרון הבסיסי זהה אצל כולם – זרע גברי, ביצית נשית ורחם נשי לגידול העובר תשעה חודשים.

ותמיד אפשר להפנות את הילד לאין ספור קטעים ברשת או לספרו של יונתן גפן – "מאחורי עלה התאנה"….

במאמר מעלה, ציינו שלוש תשובות אפשריות לשאלה הבלתי נמנעת " איך עושים ילדים " ואמת אחת פשוטה. תפקידכם כהורים, כמי שמכירים את הילד,רמתו, בגרותו ובשלותו לבחור מה ואיך לספר לשאלה "איך עושים ילדים"

מקור תמונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *